چگونه می توانید به مرحله 5 بیمار نارسایی کلیه با GFR دیالیز 15 اجتناب از
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه می توانید به مرحله 5 بیمار نارسایی کلیه با GFR دیالیز 15 اجتناب از

چگونه می توانید 5 نارسایی کلیه (ESRD) بیمار با GFR 15 جلوگیری از دیالیز مرحله؟ در واقع، بسیاری از بیمار نارسایی کلیه با GFR 15 را به دیالیز به زندگی طولانی تر و تسکین علائم. اما طب میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری سنتی چینی گیاهان دارویی پزشکی، می تواند دیالیز جلوگیری از بیمار از طریق بهبود عملکرد کلیه کمک می کند.
آیا ممکن است برای بیمار نارسایی کلیه برای جلوگیری از دیالیز؟
همانطور که در بالا میکرو چینی پزشکی Osmotherpay ذکر شده می تواند دیالیز جلوگیری از بیمار توسط بهبود عملکرد کلیه کمک می کند. شما می دانید همه کسانی که علائم بیماری کلیوی هستند توسط تابع کمتر کلیوی ایجاد می شود، بنابراین تا زمانی که ما می تواند عملکرد کلیه را بهبود بخشد، تمام کسانی که علائم به تدریج ناپدید شد خواهد شد. بنابراین بیمار می تواند یک زندگی بهتر بدون دیالیز زندگی می کنند.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy بهبود عملکرد کلیه.
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی است، با استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، شن طحالی شو، مولکول گیاهان توسط ارتعاش از یک ماشین درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.
بنابراین، با کمک این مرحله درمان 5 کلیه بیمار نارسایی با GFR 15 می توانید یک شانس برای جلوگیری از دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotehrapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر مشورت به طور مستقیم، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: